Det roligaste på länge

Ser ni killen längst till vänster? Han heter Mikael och är säljledare på Citysälj där jag jobbar.

Niclas och dom andra ägarna är på en liten kort utlandssemester i några dagar, så Niclas har vidarekopplat sin mobil till Mikael sålänge så att någon kan svara när det ringer (Svarar ingen verkar det som ett oseriöst företag)

Men självklart säger inte Niclas till mig när han vidarekopplar, så han skickade precis ett sms att han var framme och hade landat så jag bara: wohoo!

Tog upp telefonen och ringde, men hörde ingenting, så jag bara... Prins? ( Jag brukar kalla honom för prins)

Prins??? Priiiiins???

Så hörde jag ett hallå.

Jag bara.. prins :) (Med sådär löjlig röst som bara tjejer kan)
Mikael bara: hmm.. va?

Jag: oj haha är det Mikael?

Mikael: Ja, vad gör du? trodde du att det var Niclas?

Jag: men va fan.... Sen började jag prata bort det om annat, haha. Jag kan aldrig tycka att saker är pinsamma, men detta var ändå på gränsen.



Kommentarer
Emma

haha åh vad pinsamt x)

2009-12-04 @ 14:00:08
URL: http://emmabeata.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0