Answer


Nej, den låg på hemnet men togs bort såfort vi vann budet. =/

 


Ja den heter "Lifting" magic drops från märket Lumene. Inte så värst dyr heller tror att den bara kostar runt 80 -100 kronor eller något minns faktiskt inte men den var billig. Jag köpte den på kicks men finns säkert på åhlens eller H&M också.



Modellandet kommer att ligga på hyllan ett tag om jag inte gör lite reklam med magen då ;) haha.

Skolan kommer att bli lite lidande men jag har bara två år kvar på Högskolan och jag ska läsa en kurs till nu till våren om jag kommer in på den kursen var ju sen med anmälan annars får jag fortsätta med att läsa nästa vår. Tror inte att jag kommer orka i höst men samtidigt vill jag få klart utbildningen så jag kan börja satsa på karriären och inte vara student.




Gud så kul, håller med tummarna!! =)




Jag jobbar på företaget Citysälj Ab, världens bästa företag! Kolla in Citysäljs hemsida. Dit kan ni som bor i Borås och Stockholm även skicka in ansökan om ni är duktiga på att prata och är frammåt som personer. Är mest unga personer som jobbar där, 18-30 år. Man tjänar fett mycket pengar om man är duktig.

En säljare tjänade över 100 000 i månaden, en annan  70 000, en vissa runt 35 000. Men de höga summorna är ju för att de är extremt duktiga.





Lite längre än till axlarna tror jag?

 


Han jobbar som VD och jag är student men jobbar som telefonsförsäljare på hans företag som extrajobb.



Kommentarer
Anonym

Du vet krämen som du pratade om "Lifting" magic drops, vad är de bra för om man använder?

2009-12-14 @ 17:42:23
Your Dream Closet

Jag har en fråga nu när du skrev att du jobbade på CitySälj :) Ni har ringt mig säkert 20 gånger senaste 2 månader, och då överdriver jag INTE, från numret 0547757262. Jag svarade första gången och sa att jag inte var intresserad, andra gången svarade jag och sa att jag redan fått ett likadant samtal dagarna innan, MEN ringandet fortsätter och har gjort det nu i 2 månader nästan dagligen.... Blir jäkligt irriterande på det där...

2009-12-14 @ 18:43:16
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0