Gasell

Jag satt och läste tidningen Dagens Industri.



Att prenumerera på den kostar 4 000 kronor per år. Men det är det värt!

Hur som helst så satt jag och läste och såg årets gasell lista..

Niclas företag är med där ( Citysälj AB), på 21 plats som ni ser på bilden.

Gasell listan är en lista på de företag i Sverige som har ökat mest och även måste uppfylla vissa kriterier..

Bra gjort Citysälj, nästa år får dom öka lite så att dom ligger lite högre upp på listan, bättre kan dom ;)


Nu ska jag och Niclas kolla på Mammas pojkar! Final idag,

Spännande, spännande!




Kommentarer
M

Bobby valde verkligen fel :((

mamajay

Hejsan, vill du ha en ny header? Gå in på min sida och var med och tävla!

2009-12-11 @ 11:30:38
URL: http://mamajay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0