J = f

Ligger i soffan och vilar.

Har varit busig idag, jag la upp mina "fötter" fast  skorna då, på tygstolarna i konferansen så att niclas fick hämta damsugaren och damsuga stolen.

Har legat och kollat på gårdagens Paradise Hotel avsnitt på tv6 play. Måste bara säga att jag stör mig som fan på Jackie, hon verkar vara så jävla jävla jävla falsk och äcklig  (= vill ha sex med allt och alla) .. Usch....


Sedan ett litet skönhetstips till er mina fina läsare. Det verkar som att ni bryr er mycket om er hud ( vem gör inte det?)

Även fast man luktar skit sedan i munnen så är vitlök en såkallad mirakelmat!

Den förhindrar rynkor och slätar även ut huden. Ps. Tugga på lite persilja efter du ätit mat med vitlök så får du bort lukten mycket bättre än om du borstar tänderna.


Kommentarer
elin

bra tips:)

2009-12-14 @ 20:51:07
URL: http://elinviola.blogg.se/
Nath

Ja vitlök är verkligen en räddning =) Fungerat bra när man är förkyld och om man inte vill ha myggbett på sommaren.

2009-12-14 @ 20:58:58
URL: http://onlynattan.blogg.se/
M

Jag tycker ändå Catja är värst :) Visst, allt är ett spel. Men Catja är så äckligt falsk så jag inte ens vill titta på henne! :O Och jackie är med falsk. Men hon säger vad hon tycker annars ändå! Vilket Catja aldrig gör! -.-

Elina

ja då blir det mer vitlök framöver.. älskar dina små tips, så lägg gärna upp mer sånt :D

2009-12-15 @ 23:41:46
URL: http://efridell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0