Jag är inte död

Jag
är inte död, bloggen ligger bara på lite sparlåga just nu för jag arbetar så mycket mer så annat prioriteras emellan.

Igår var jag på jobbet klockan 10. Annars brukar jag vara där runt klockan 11 (läs klockan 1).

Sedan tog jag en sen lunch med en tjejkompis, Miss D herself och sedan skjutsade jag pappa till landvetter, han ska till Stockholm och Karolinska universitetssjukhuset och operera lite människor.

Sen åkte jag direkt till stan och mötte Marie för att fika, och sen åkte jag tillbaka till kontoret och hämtade Agnes (min hund).

Sedan åkte jag hem, försökte installera The Sims 3 men har fortfarande inte lyckats, sedan somnade jag utmattad i sängen en halvtimma senare, klockan 9.

Någon som har ett mindre fullspäckat schema än mig? Hör av er!



Kommentarer
Anonym

Tycker det är så skönt med fullspäckade scheman:) (beror lite på innehållet då iofs:)



Måste fråga, talar du flytande arabiska, spanska och portugisiska?



Hare så bra, jobba på! :D

2009-12-04 @ 13:16:07
Michelle

The sims 3 är så kul! :)

2009-12-04 @ 19:36:32
URL: http://michellesoderman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0