Saturday


Tog ett kort innan det började för man fick inte ta kort under teaterns gång.

Idag har vi varit på Borås Stadsteater och sett "En handelsmans resande död".

Ganska tråkig tyckte jag inget jag skulle rekomendera eller vilja se om men kul att ha sett den, kan jämföras med att göra en jobbig tenta! haha!

Den berättelsen är ju ändå känd så nu vet jag vad det är, lite mer allmänbildad iaf! Gillar att veta lite om mycket.

Efter det gick vi på restaurang och åt trerätters. Nu kom vi precis hem och tänkte kolla på Robinson Karibien.

Hoppas att ni haft en kärleksfull och mysig lördag! <3


Det här är till alla nyttiga människor:



Kommentarer
elin

Jag älskar din blogg, så bäst :)

2009-11-28 @ 23:19:46
URL: http://elinsochrs.blogg.se/
elin

& grattis förresten, att du är gravid! Så himla roligt :D

2009-11-28 @ 23:20:12
URL: http://elinsochrs.blogg.se/
M

TACK LAILA! DU HAR RÄDDAT MIG FRÅN ATT ÄTA YOGHURT, FY FAN VAD ONYTTIGT, KUNDE JAG ALDRIG TRO!! :D TUSEN TACK!!

2010-01-26 @ 23:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0