Lite tid över

Hittade en rolig lista på blondinbellas blogg, sitter här och väntar på att Niclas ska komma hem innan jag kan sova annars kommer han ändå att väcka mig så har lite tid över till lite roliga frågor.


Namn: Laila Maria Aziz

Kallas för: Laila

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Fyra

Tatueringar: Tycker inte att tatueringar är snygga, och speciellt inte på tjejer!!

Längd: 1.66

Skostorlek: 38

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Ibland lite grann

Motto: Har inget direkt motto.

Kär? Superkär i Niclas!!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i Sverige fast i ett California klimat :)

Tycker du att du är attraktiv? Ja, men mer innan jag blev gravid! haha!

Dricker du? Har inte druckit på 19 och en halv vecka!!

Röker du? Absolut inte, tycker att det ser luffigt ut och så

Vilket schampo använder du? Joico

Vilken parfym använder du? DKNY, be delicious

Vad är du rädd för? Myror, spindlar

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Ja!! Love it! Gillar att känna mig nervös för är nästan aldrig det annars.

Senaste…

Filmen du hyrde? Jag hyr aldrig film, film är bäst på bio, men ska faktiskt hyra en film ikväll kanske med Marie :)

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg.

Låten du hörde: Någon relax låt på planet när jag skulle sova.

Låten du laddade ner? Alicia Keys : try sleep with a broken heart.

Personen du ringde? Marie

Personen som ringde dig? Niclas

TV-program du såg? Robinson

Person du tänkte på? Niclas! :)

Favorit…

Låt: Byter ganska ofta

Sak att göra: Sova snart och mysa med Niclas.

Sport: Simma,jogga

Dryck: Coca cola light med citron skiva i.

Kläder: Beror på väder.

Film: Mean girls

Bil: Bmw

Serie: The o.c, desperate housewives

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej?

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja en gång när jag var 14 och en gång på gymnastiken när vi spelade basket i klassen, haha!

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Det tror jag inte

Antal…

Gånger du varit kär? Fyra gånger kanske

Gånger ditt hjärta brustit? Mitt hjärta är helt

Hjärtan brustet på grund av dig? Haha, ingen gång tror jag

Tjejer du kysst? Ingen gång däremot har tjejer försökt kyssa mig på krogen (lesbiska).

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Massa!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har inte räknat men några gånger.

Senaste…

Boken du läste? Håller på med Carolina Gynnings bok "Ego Woman" men de enda böckerna jag orkar läsa är skolböckerna egentligen så det går riktigt segt.

Personen du fick e-mail av? Mamma

Personen du fick brev av? Jonas Olsson

Personen du fick sms av? Sandra Glanzen

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Några år sedan

Saken du köpte? Smink på flygplatsen (tax free)

Vad har du gjort idag? Lagat lite mat

Brukar du svära mycket? Nej försöker att inte göra det tycker att det låter så billigt

När stiger du upp på morgonen? När jag vill men försöker vara uppe klockan 8 så jag får jobbet gjort.

Vad har du på dig? Strumpbyxor och tunika

Vad ska du göra ikväll? Ha tjejkväll med Marie

Vad är du allergisk mot? Människor som ser sura ut konstant

Var har du ont? I lungorna, livmodern trycker på när man är gravid

Använder du hårspray? Oftast inte till vardags för det sliter mycket på håret

Kan du stå på händer? Har aldrig kunnat, jo mot en vägg en gång när jag var typ 6 år.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan såklart! Hatar The Ark, kan inte lyssna på deras musik.

Salt eller socker? Beror på, men just nu salt.

Gillar du ketchup? Ibland, men inte för mycket då tappar jag aptiten. Kan inte se på när folk dränker sina pommes frites i ketchup.

Är du glad nu? Ja, varför vara ledsen när man kan vara glad

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Festmusik

Stockholm är… ? Underbar stad, speciellt alla affärer och underbara människor! Gillar stockholmarnas attityd!

Göteborg är… ? Ganska okey när man ska shoppa men gillar inte staden så värst mycket om jag ska vara ärlig

Spaghetti eller makaroner? Gillar inte spagetti tycker att det ser ut som likmaskar men äter det till köttfärssås ibland.

Land du vill besöka? Usa


Haha, detta tog drygt en och en halv timma så har redan hunnit laga mat, ätit och sett på tv så nu ska jag krypa ner i sängen en liten stund, vi har flygit hela natten så är helt slut!


Kommentarer
sandra

du måste ju visa bilder från semsetern! =)

2010-01-09 @ 17:05:21
URL: http://surasani.blogg.se/
VéNNéZaIsHerName

Antal tatueringar :noll =) jag haller med dej tatueringar AR INTE SNYGG esp pa tjejer. sma tatueringar ar ok men inte sana manliga tatueringar. Skulle du ha akt hit i barca sa ar 99% tjejer har tatueringar over hela kroppen..uuuuusch det sa fult esp. pa sommaren...hallo en tjej ska inte mala sonder sin kropp!!! =/ usch usch =)

2010-01-11 @ 18:22:48
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/
Anna

Vart har du piercingar? :)

2010-01-11 @ 21:01:08
URL: http://annadavidssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0