Förlåt

Gud vad tråkig min blogg är idag, jag är ledsen för detta. Men jag har fyra anledningar..

1. Jag fick gå upp tidigt för att åka och kolla på kakel, ja ni läste rätt, kakel av allt roligt man kan kolla på?

2. Jag får samtal från att en i familjen ligger på sjukhuset,  HIA (Hjärt intensiv avdelningen). Har sprungit runt där idag och oroat mig.

3. Niclas är i Stockholm så jag har en stor och snäll amstaff att rasta, hittils; rastad 3 gånger idag. Det måste ju vara godkänt!?

klockan är ju bara kvart över 5 än?

4. Graviditets tröttheten har attakerat mig igen, känner mig dödstrött och även om jag ska gå och jobba nu vill jag egentligen bara sova... Typiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0