Lite extra svar


Tyvärr måste jag göra dig besviken och säga att jag absolut kommer att gå ner, jag menar, ett barn kan inte vara i magen i mer än 9 månader.



Om de är torra och lätt går av eller bryts och om du tappar många ögonfransar :)





Tydligen ska det inte vara farligt för barnet men ditt egna hår slits gånger 3 hörde jag?


Gulligt
av dig att du kollade upp det, ska faktiskt göra slingor snart med :D Blonda :D:D



Nu börjas det igen. :P

För ett halvår skulle jag erkänna att jag hade silikonbröst och nu ska jag erkänna att jag har linser.

Det
blir lite svårt att erkänna att jag har något som jag inte har :) Men jag kan hålla med om att det blåa förstärks i kameran. Varför vet jag inte, men jag har blåa ögon naturligt så vet inte varför jag skulle ha blåa linser då?






Absolut!! Det tråkiga är att allting är nerpackat, vi packade ner hälften av allt för att vi skulle ha visning på lägenheten och det skulle se så stilrent ut som möjligt, så mer än hälften av allt ligger i kartonger, men såfort vi har flyttat och jag har packat upp den igen kan jag visa =)


Kommentarer
Malin

haha shit, håller med dig, vad är det att erkänna om du inte har det? ögon blir oftast färgstarkare på bild :-) jag fotar en del så det märks.. hoppas du har det bra! kram

2010-01-27 @ 16:06:10
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
En dansös dagbok

Gud va folk ska gnälla och hålla på, säger hon det är så så är det väl så, låt henne vara...

2010-01-27 @ 21:37:44
URL: http://tutku.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0