Promenad


Nu ska jag och Ida gå ut och gå lite..

Bilden är inte från idag, utan från i sommras, vi var osminkade och skulle pröva kläder till Mango modevisningen.

Åhh... blir gråtfärdig varje gång jag ser mitt blonda hår på bild. Miss it!!

Och så brun jag var, jag har inte solat på 5 månader nu :O "Blek som ett spöke är mitt andranamn just nu" :)

Trååååkigt att man inte får färga håret när man är gravid, och tråkigt att jag färgade det brunt, och två dagar senare fick reda på att jag var gravid.

Eller inte tråkigt att jag var gravid, men tråkigt att jag färgade det brunt, men allt som händer har en mening.

Nu måste jag rusa. Puss!!



Kommentarer
Anonym

du har har smink, det ser man heeelt tydligt gumman

2010-01-24 @ 14:45:12
Bananaaa =)

på de bilder på ditt bruna hår..tycker inte de e brunt mer rågblont =)

elleer så mörkblont så slinga det en gång så blir det blondare. det e nog ingen fara en gång om du e gravid. känner en som slingade när hon va gravid ingen fara =)

2010-01-24 @ 15:42:10
Jenniefer

Det är klart att man får färga håret då du är gravid! :)

2010-01-24 @ 17:11:59
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/
Anonym

Jag har hört att det är bra och promenera mkt när man är gravid. För att det är lättare sen när man ska födda barnet :D.

2010-01-24 @ 20:41:43
G A N J A N A

Boka biljetter till årets hetaste evenemang nu på min blogg!



http://ganjanas.blogg.se/2010/january/boka-biljetter-nu-ill-be-there.html#comment

2010-01-24 @ 23:44:40
URL: http://ganjanas.blogg.se/
Maria

Blev lite nyfiken så kollade upp det där med att färga håret under graviditet och ingenstans i alla de artiklar jag läste på olika gravidsidor stod det att det var bevisat farligt? Tänkte bara att om du vill verkar det som att du "får" färga håret :)

2010-01-25 @ 08:45:26
URL: http://minigamer.webblogg.se/
Malin

Det är absolut ingen fara att färga håret när man är gravid :)

2010-01-25 @ 09:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0