Stockholm i mitt h-j-ä.r.t.a

Snabba Cash var bra.

Såg den med Mikaela, en tjejkompis här uppe i Stockholm.

Här är en bild från när hon var nere i gbg i sommras.
Jag, mikaela, jossan




Sedan måste jag bara avsluta inlägget med att skriva att jag är så jävla avundsjuk på er som bor i Stockholm.

Stockholm känns som en riktigt jävla bra stad!!

Skulle lätt kunna tänka mig att flytta hit, om det inte vore för att jag har mitt liv nere i Borås. ( Min kära familj och underbara vänner)

Shoppingen här är underbar, personerna här är så trevliga och solen skiner nästan alltid här!


L-o-v-e


Kommentarer
Enna

HAHA! Stockholm SUGER! Malmö är fan mycket bättre:)

2010-01-31 @ 01:21:16
Anna

Hej! Älskar din blogg! :D Kan inte du skriva och berätta om ditt egyptiska ursprung? :) Hade varit väldigt intressant :D

2010-01-31 @ 16:45:09
Rebecca

Jag gillar din stil, kläderna på bilden är jättefina.:)

2010-02-01 @ 19:05:23
URL: http://jmedj.blogg.se/
P R I M M S - svarar

åh tack :) Hur gammal är du? Kram

2010-02-03 @ 12:57:30
URL: http://primms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0