Svar på några kommentarer

Anonym om Sjungande mus:
eyy du ser ut som blondinbella men du är en tufing :P

Svar: hehe okey, tack?


hej laila om hej hå:
Har du något tips på hur man kan gå ner snabbt?

Svar: Ja det har jag, men då kommer väl alla surfittor att skicka massa mail till blogg.se och försöka stänga av mig och så kommer jag att få prata med roland igen, så, någon gång snart när jag inte bloggar på blogg.se längre! :)


Karolina om hej hå:
Usch fy vad jobbigt :( Trodde det bara var i början av graviditeten man mådde illa.

Jag undrar vad du använder för hudprodukter? Behöver verkligen lite tips, känns som jag alltid köper hem fel produkter till min hy.

Svar: Jag skulle kunna säga vad jag använder för hudprodukter, men dom hudprodukterna passar min hy, om du skulle använda samma produkter så vet jag inte ifall det ger samma resultat. Det beror ju på ifall du har torr, fet, blandad hy? Själv vet jag inte vad jag har för hy, får aldrig finnar eller ngt, kan använda vad som helst i princip egentligen.


Sara om Bloggar:
kan man inte få se en bild på den mysiga gravidmagen? :)

Svar: Det finns om du kollar bakåt i bloggen, vill inte att detta ska bli en såkallad gravidblogg, tyckte själv att det var skittråkigt att läsa om andra gravida när jag själv inte var gravid. Men kan kanske lägga ut en ny bild snart :)


Madde♥ om Bloggar:
Heejsvejs, vet du några tips på goda cupcakes ? du skulle vara bäst om du kunde ge några tips till mig ♥
Kram ! <3

Svar: har aldrig bakat cupcakes i hela mitt liv :P


Anonym om Sötsugtips!:
Jag minskar sötsuget genom att mixa naturell lättyoughurt m olika bär o banan en nyttig smoothie.. Eller kesella med bär. Grönt vaniljte med mycket mjölk. Eller så målar jag naglarna Det viktigast är att hålla sig sysselsatt.

Svar: Bra tips! :)


Anonym om Sötsugtips!:
Hejsan Lailia!:)
Ville bara säga att det är någon 
dum tjej/kille som tar dina bilder 
och har dom på kamrat.com
om du vill gå in och kolla 
så heter den hexxieee asså kamrat namnet!
Väldigt omoget tycker jag men ja...
Kram!

Svar: Jaahaa! Mina bilder finns lite överallt, på facebook, på msn, på efterfesten, på playahead, på kamrat tydligen också. Suck. Men tack för att du var snäll och informerade mig om det :)


Anna om Silica 4 gg om dagen:
fungerar tabletterna? :)

Svar: ingen aning? hehe :P


nea om Sötsugtips!:
....fast det där är väl egentligen inte så nyttigt. Även fast det står att det inte är tillsatt socker innehåller det ju sötningsmedel och sånt väl? :S nu pratar jag om yougurten :)

Svar: Det där kan man diskutera och ha debatt om hur länge som helst. Man får tycka olika, dom som är emot sötningsmedel behöver inte äta/dricka det. Själv är jag FÖR det :)
T. ex Coca cola innehåller 150 kcal / burk. Coca - Cola light innehåller 0 kcal / burk.
Får man i sig 150 kcal mer varje dag än vad man gör av med så går man upp i vikt.  Likadant med mat. Jag äter hellre mat som innehåller 200 kcal som är lika gott som mat som innehåller 500 kcal, oavsett om den maten som innehåller 200 kcal innehåller sötningsmedel. So what? Det är kalorierna som räknas när man ska upp / ner i vikt. Och för er som inte behöver bry er om vad ni äter: Lucky you! :)


Anonym om Silica 4 gg om dagen:
har ni tänkt på namn till din son? =)

Svar: Både ja och nej. Vi är inte överens om man säger så :P Men jag kommer att vinna ändå ;) Det är ändå jag som har burit på vår bebis i 9 månader och fått stå ut med all illamående och sparkar, haha !! Då borde jag belönas med att välja vad jag ska kalla vår lilla bebis :D


m y y s a n o l s s o n ♥ om Fet stil!:
vart är det du ska flytta.. och varöfr!? :))♥

Svar: Till en större lägenhet i stan bara. För att vi bodde i en tvåa och det blir förlitet när man snart blir tre :)


paulina ([email protected]) om Hiho:
sjukt fin blogg!:)
är det du som har designat den?:)<3

Svar: Tack! Ja :) Den har ingen speciell design bara vit :)


sara ([email protected]) om Sjungande mus:
hejsan! allt bra med dig och magen?, har funderat på en grej! hur många läsare har du om dagen? :D Kram kram

Svar: Jag vet inte faktiskt :)


Anonym om Silica 4 gg om dagen:
Om du ska ta dom så tänk på kolla om dem är okej att ta om man är gravid. Hade också något sådant "bra för håret" tabletter men dom skulle man ej ta om man var gravid utan att rådfråga läkare först, tips bara :)

Svar: Tack för ditt tips! Men jag tar dom inte nu när jag är gravid, utan jag hittade dom när jag packade bara. :)


♥Iva♥ ([email protected]) om Silica 4 gg om dagen:
Hejsan ♥LAILA♥ dt är du som är en snygging pusspåre hoppas dt går bra med bebisen och allt! ja älskar din blogg du är så sööööt!♥

Svar: Nämen tack så mkt!:D


linda  ([email protected])
om Silica 4 gg om dagen:
hej laila! älskar din blogg, alla tipsen som du lägger upp är hur bra som helst:) ville bara säga lycka till med bebisen och fråga vad du brukar läsa för bloggar?? puss & kram

Svar: Tack Linda =) Jag läser olika bloggar, typ Blondinbellas, Kenzas ibland, hmm.. Katrins blogg är rolig!





Kommentarer
Manda ♥

Tack <3

2010-03-03 @ 13:22:02
URL: http://Http://blondinabarbie.blogg.se.
katrin

hej sötnos, hur är de med dig?<3



vad heter katrin på hennes blogg? inte många som heter som jag:o

2010-03-03 @ 16:44:31
URL: http://ishaake.blogg.se/
Anonym

Hm... men alltså det är ju inte bara kalorierna man pratar om när man menar nyttigt. Eller handlar bara nyttighet om vikt för dej?

Även fast det inte är några kalorier i lightcola så är det ju en massa annat skit i som inte är bra för kroppen :S

Håller däremot med dej om att det är ett bra sötsugs tips =)

2010-03-03 @ 23:24:46
jennifer

Heeej, jag ska åka till Turkiet om 2 månader och behöver gå ned minst 4 kg.. snälla, maila mej om bantar tips, ska inte skvallra. snääälllaa (A) skulle bli skit glad :) kram

2010-03-04 @ 17:57:34
URL: http://jennifersoderberg.blogg.se/
jennifer

Heeej, jag ska åka till Turkiet om 2 månader och behöver gå ned minst 4 kg.. snälla, maila mej om bantar tips, ska inte skvallra. snääälllaa (A) skulle bli skit glad :) kram

2010-03-04 @ 17:58:05
URL: http://jennifersoderberg.blogg.se/
johanna

hej ! snäla kan du inte skriva om bra tips om hur man går ner snabbt :) eller så kan du gärna få maila mig ett svar :) puss och kram ! föresten så är du grymt fin och kommer bli en kanon bra mamma ! :D

2010-03-07 @ 12:30:14
URL: http://johannaaaab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0