Kära bloggisar!

Förlåt för att jag tog bloggledigt i två dagar. Nu är jag back for blogg igen! :)

Har fortfarande träningsverk från igår, men ska försöka att träna bort det idag och stretcha mycket. Igår var första gången som jag tränade på två månader så inte så konstigt.

Måste få bort all julmat och onyttigheter nu! Har ingen våg så kan inte väga mig. Haha. Men vem bryr sig om vågen! Inte jag! :) det är kroppen som man ska bry sig om, inte siffror. ;)

Nu ska jag gå ner till bandet! Ses där! ;)



Kommentarer
Anonym

Hej! Vill bara säga att jag gillar din blogg och sen har jag en fråga, färgade du håret när du var gravid? Blev resultatet annorlunda om du gjorde det? Tack :D

2011-12-29 @ 13:07:46
Laila

Hej! Tack så mkt! :)

Jag gjorde aldrig det. Färgade det brunt precis innan jag blev gravid och lät det vara brunt just för att min frisör sa att blondering sliter gånger två om man är gravid.



Men annars har jag hört att färgen kan bli lite annorlunda men tror inte att det händer på alla och tror inte att det blir så stor skillnad. Men jag vet faktiskt inte så mkt om det där. :)



Men mitt tips är att fråga en frisör dom är ju experter på hår:)



Lycka till! Kram

2011-12-29 @ 16:09:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0