Skönhetstips - Kvinnors regler!

Det här citatet är riktigt roligt för jag brukar alltid säga till Veronica, (Niclas syster) att hon alltid ska klä sig som om hon ska träffa världens snyggaste kille. Man vet aldrig vem man träffar och då måste man alltid vara på topp! Eller i alla fall känna sig bekväm med sig själv.


Själv brukar jag tänka så, (oftast, måste dock erkänna att jag blivit slappare nu än vad jag var innan.), Vissa dagar är jag riktigt slapp. Ni ska se mig när jag går i mjukisbyxor till ICA. haha. Det ser lite roligt ut, men vissa dagar/kvällar orkar jag bara inte klä på mig tajta jeans för att köpa lite lördagsmys.


Kommentarer
Hanna

Det ska jag också börja göra :)

2011-12-17 @ 20:00:44
URL: http://hannaarosen.blogg.se/
felicia

BÖRJA UPPDATERA MER!!! :D

2012-09-08 @ 14:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0