Sträcker på mig

Jag har pluggat sedan kl 10 imorse. (om man bortser från lunchen)

Mina två sötnosar från Göteborg var här och pluggade med mig då vi har som tradition att plugga på lördagar ihop.

I vanliga fall brukar jag åka till Göteborg på lördagar men Niclas var på affärsresa och kom hem först idag eftermiddag så kunde inte lämna William ensam hemma.

Nu är Niclas och William ute och leker, min vänner har åkt hem, och jag sträcker på mig för att hämta ny energi och plugga en liten stund till.

KÄMPA är ordet ;)



Kommentarer
isabell

Tack för att du motiverar även mig =)

Du verkar vara en så bra mamma =)

2011-12-17 @ 17:10:09
URL: http://izzas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0