Bikini-ångest

Om en vecka åker vi, eller ja, om en vecka och 1 dag.

Portugal är så jävla BÄST! Dem här tre veckorna ska vi verkligen koppla av och bara njuta av livet och varandra.

Niclas speciellt behöver verkligen koppla av så mycket som han jobbar och sliter. Men han är grym på det han gör :)



Och sista veckan kommer min familj ner också. Mamma längtar såå...



Det roliga är att jag fortfarande inte hittat någon bikini. Jag slängde alla mina gamla när jag byggde om vår garderob för några månader sedan och sparade bara en bikini men den kan jag ju inte ha hela tiden.

den här veckan måste jag verkligen köpa en ny bikini. Och NEJ, jag köper aldrig kläder från internet. Jag är för feg. Inte ens Nelly. Aldrig internet, möjligtvis hårprodukter (Iof bara hänt en gång) men inget annat.



Kommentarer
Therese

Kappahl, Lindex och GinaTricot hade fina bikinis tyckte jag så titta där :)

Hoppas du får en härlig söndag!

2011-07-03 @ 14:00:01
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/
Malin

synd att du inte köper från internet för nelly och victorias secret har ju dom snyggaste bikinisarna:)

2011-07-03 @ 16:08:58
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0