Airplane today



Kommentarer
Anonym

hej Laila! jag har följt din blogg väääldigt länge nu och jag måste säga att du är en inspirationskälla för mig :) jag drömmer om att lyckas få höga betyg, men samtidigt kunna resa mycket och verkligen leva livet och främst nå mina drömmar!



men känslig som jag är sjunker jag ganska ofta ned och tappar hoppet, lider av depression och då är det svårt att ens tänka positivt om framtiden. jag undrar hur du gör för att lyckas hålla motivationen uppe, och hur du gör för att hantera motgångar?



jag är alldeles ensam i livet men vill så gärna komma någonstans, kunna känna mig bättre än de som tryckt ner mig tidigare. jag drömmer om att jobba utomlands!



skulle bli så glad om du kunde skriva ett inlägg om detta, ett inlägg om hur man kan pigga upp sig själv och hantera jobbiga perioder i livet för att inte rasa helt och hållet.



jag älskar din blogg!

/hemlig



2011-06-11 @ 09:26:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0