September idag!



Riktigt varmt ute. Så skönt med iskall dricka! Idag har vi hunnit med mycket!

Först åt jag/William sushi på eest med min tjejkompis (som också är gravid nu, i 37,e veckan, (Supermysigt!!))

Sedan hälsade vi på Nina och hennes lilla bebis tillsammans med några andra andra tjejer från mammagruppen.

William har skaffat några riktigt söta små tjejkompisar där. Där fick vi jordgubbar med glass och chokladsås och strössel. Perfekt i den här värmen!! Och en liten present i efterskott av söta Emelie och hennes lilla bebis. :)

Efter det gick vi tillsammans till en babycasting i stan där alla bebisar fotade för en film/katalog reklam.

nu har jag även lyckats få ett bord i stan tills ikväll. "torsdagskvällarna" har börjat igen. Idag är det September som kommer så kommer nog vara riktigt mycket folk i stan. Men vi ska nog bara sitta på restaurangen och mysa jag,Niclas och William och titta på henne från avstånd.

Måste nästan rusa nu, ska träffa min underbara Niclas om en halvtimma i stan.

Ha en uuuuunderbar torsdag!


Kommentarer
k a j s a

Låter som en trevlig dag! =)

2011-06-30 @ 20:59:40
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/
anna

hoppas att ni får en mysig kväll

2011-06-30 @ 21:05:59
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0