Svar på frågor

Du har verkligen en mysig blogg och du är riktigt fin kvinna!

La en liten kommentar förut också som handlade om dethära Panto 3? 
visst provade du på det?
är lite valet till kvalet om jag ska prova på eller inte, kan ju lika gärna höra med dig först om du märkte något? växte det fortare som många säger?

Tacksam för svar kram!

Svar: Tack!! :) Jag mätte inte håret så vet inte om det växte fortare men mitt hår fick bättre kvallitet märkte jag :)

Är ni aldrig tillsammans med eran son? Senaste tiden är det bara om alla resor du och N gör, utan eran son? Vart är han all den tid ni spenderar ifrån honom? Känns de inte jobbigt att lämna bort honom jämt, eller följer han med överallt? Å i så fall hur reagerar han på det? Jag blir jätte fundersam över detta.. Jag menar ni "skaffade" väl honom för att vara MED honom inte utan? Jag vill inte att du ska ta illa upp.. Men fanken Laila, anledningen till att jag skriver är för att jag själv har en son.. Det är ju bara resor som du och N gör All the time. (eller har du bara
valt att sluta skriva om eran son?)

Svar: Vi reser med William. Första gången vi rest utan honom var nu i helgen till eftersom att vi skulle på spa.



Gud vad fiiin du är! hur lång tid tog det innan du kunde börja träna som vanligt igen efter förlossningen? Jag vet att man inte kan träna så länge man har den där "efterblödningen" men jag undrar om man kan ta powerwalks?


Svar: Jag började med powerwalks bara några dagar efter min förlossning, men det beror säkert på vilken förlossning man har haft samt hur trött man är. Jag mådde bra och hade bra nätter så jag orkade mer än väl att gå. :)



Hahha! Kan du inte skriva sen när du har sett klart den vad den handla om och om den var bra? :)


Svar: "You Again" Handlar om en tjej som ska åka hem för att gå på sin brors bröllop. När hon kommer hem så ser hon att tjejen som han ska gifta med är tjejen som gjorde hennes high school tid till en mardröm i skolan. OSV..



Kan du inte göra ett skönhets inlägg och tips om hur man får fina naglar? :)


Svar: Absolut, lovar att göra det inom kort



Hej =) Vad tycker du om Stylisterna på tv5 eller har du inte kollat på det? :) Kram Vickan


Svar: Jag brukar kolla på det när jag äter frukost, roligt program faktiskt :)



vad tycker du om gurkan XD


Svar: Han är rolig, men tittar bara på söndagsprogrammen så har inte sett honom så mkt.



Hejsan du! Jag har en fråga. Skulle du vilja tipsa om min blogg hos dig? Du skulle vara underbar. Du skulle såklart få en gåva som tack :) Kram


Svar: Haha



Vart köper man babyolja? :)


Svar: Apotek, Ica ect.



Haha, fattar inte hur du orkar med alla dina träningar! Men beundrar dig som gör det (:


Svar: Det är bara att göra det utan att tänka efter så mkt :)



Är det okej om jag länkar till din blogg? :)


Svar: Absolut :)



mean girls 2 var ju faktiskt bättre än 1an! :) inte dåligt!


Svar: VAA? Det där kan jag faktiskt verkligen inte hålla med om. :P




Kommentarer
cecilia

ohh äntligen!:D<3

2011-03-07 @ 20:49:16
URL: http://ceciliazoura.blogg.se/
Pernilla

Vad roligt, bara så du vet. På http://www.valresultatet.se kan du göra en frågepanel och ha i sidan på din blogg, så kan man bara kasta iväg en fråga när som :)

2011-03-08 @ 13:58:37
kurdisk muslimsk tjej <3

bra svar <3 <3 <3 <3

2011-03-13 @ 13:43:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0