Hej då Mariiiiie!

Jag och William kom precis hem från Marie, en av mina bästa kompisar.

Hon ska åka utomlands i ett halvår nu och kommer tillbaka i slutet av maj.

idag var det sista gången jag träffade henne innan hon åker. Usch! Hatar långa avsked. Men hon kommer nog att få det grymt roligt!!

Den här bilden är tagen år 2007. Marie, Elvira och jag.

Jag tycker att gamla bilder är sjukt sorliga också. Tänk att jag gick i gymnasiet där och bodde hemma hos mamma. Jag var inte ihop med Niclas och hade inte William. Jag hade absolut inte velat byta bort mitt liv från nu till då, men tänk om man visste hur liten man var..??



Kommentarer
Marie

Söööötnos kommer sakna dig!

2011-11-29 @ 22:51:37
Jennifer

Älskar att titta på gamla bilder :)

2011-11-30 @ 10:12:17
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
essay

I saw this girls on other picture together too. You must be the best friends.

2011-12-06 @ 14:19:52
URL: http://customcollegeessays.com/index.php


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0