Glaaaaaad :)

Fick precis reda på att jag klarade Mikroekonomitentan som jag pluggade in på en helg (fre,lör,sön), utan att gå på lektionerna med.
(Jag hoppade av precis när kursen började med min förra klass när jag var gravid och dem i min nya klass har redan läst den tidigare, så därför låg jag efter med den)


Jag gjorde en chansning och satsade 110% under en helgen (vet inte om ni minns den helgen där jag pluggade 24/7?), att kämpa lönar sig, även om jag vissa stunder höll på att ge upp.


Nu ska jag plugga lite statistik 2, 735 sidor statistik kärlek. Hur kan man inte älska skolan? ;)



Kommentarer
Jennifer

Grattis!!! :)

2012-04-02 @ 19:54:28
URL: http://wiippola.blogg.se/
Ellen

Fan vad imponerande... Jag har inte klarat den än, vill du bli min privat lärare? Jag bor i Uppsala:)

2012-04-02 @ 20:26:48
Anonym

Heeej.. asså jag är lite deppig här... jag går i skolan och ska börja gymnasiet men jag känner att jag inte har gett allt jag har i nian och de kommer inte göra mina föräldrar nöjda heller.. jag vill kämpa verkligen men jag vet inte huuur ååååh blir bara galen när jag ser någon fåå så bra!

2012-04-02 @ 20:27:30
Marre

Duktig du är!

2012-04-02 @ 21:01:19
URL: http://maaarree.blogg.se/
Anonym

Skulle man inte kunna ta bort lektionerna, för att spara in pengar åt högskolan?

2012-04-03 @ 22:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0