Imorgon kör jag


Kan ni bloggisar tänka er att på mindre än 24h har jag gått från att ätit normat till att ställa in mig på att börja köra lchf imorgon.

Niclas gillar att jag är så impulsiv. Man har aldrig tråkigt i mitt sällskap. Det kommer i och försig vara tråkigt när vi sitter där på lördagskvällen och suktar efter godis. Men tro mig, jag kommer på något ännu roligare :D

Hur som helst, det här är ingen matblogg. Jag ville bara att ni skulle veta att från och med imorgon så kör jag! Jag ska berätta allt för er om hur det går.

Hoppas att jag inte går ner för mycket bara, kurvor är fint och kvinnligt. Jag gör det här endast för att må bättre!



Kommentarer
Mallan

Funderar på det :) ska bli intressant att följa dig :)

2012-01-24 @ 18:57:19
Mariana

Grymt, kollade på reprisen och ska köra på det här också1 :)

2012-01-24 @ 22:51:47
URL: http://marianas.se
Anonym

Jag testade några månader förra året. I början rasade jag i vikt, men sedan gick jag upp några kg igen. Mådde mest dåligt under tiden jag gick på det, tyvärr! Tror det hade mycket med att göra att man får i sig så mycket mer av vissa saker än kroppen vanligtvis är van vid, och man får i sig mindre av andra. Dock försvann sötsuget totalt efter några veckor! Både mitt och hela familjens gjorde det, så tror det blir så på alla. Skitbra! När jag slutade på dieten kom en del kg tillbaka, tror dock inte alla. Jag prövar det inte igen eftersom jag mådde så pass dåligt av den, men hoppas du mår bra och trivs! :)

2012-01-25 @ 00:17:50
URL: http://Ppeterson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0