Bästa Frisören - Moods For You

Många har frågat mig vart jag har gjort mitt hår för att det är sååååååå snyggt!
 
Och jag måste faktiskt säga att jag har gått till en super bra frisör (Skulle verkligen aldrig skriva det om jag inte menar det).
 
Mitt hår har aldrig varit så snyggt som det är nu och det är tack vare Ada Adawi och jobbar på Moods For you.
 
Jag gav henne fria händer att göra vad hon ville och hon gjorde mitt hår sååååååå fint.
 
Därför vill jag verkligen rekommendera henne och hennes salong för er bloggläsare i Borås (och även till er andra).
 
Besök salongens hemsida  HÄR.
 
 
 
För er som vill göra extensions så kommer ni få dem bästa extensions som någonsin går att få.
 
Hon använder Peaks och Cindirellas äkta hår som kostar 60-75 kr / slinga beroende på om ni vill ha 40 eller 50 cm.
 
I priset ingår då äver gratis konsulation, färgning av håret och klippning.
 
Nu vet ni och om ni känner att ni vill gå till en riktigt grym frisör så är det henne Ni ska gå till, det har ni mitt ord på :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alva

Synd att dom inte finns här i Jönköping, kanske får åka till Borås någon dag och testa :)

Svar: Ja :)
Laila Aziz

2012-07-11 @ 11:56:07
Frida

Älskar klänningen på bilderna, vart är den ifrån? :)

2012-07-16 @ 21:02:16
URL: http://fridayatmyplace.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0