Den som skrattar först skrattar sist! ;)

Sist när vi hade tenta i statistik 2 så hade jag med mig extrabatterier om batterierna i min miniräknare skulle dö under provet.

Mina två klasskompisar skrattade riktigt gott åt det och undrade vem som kommer på en sådan sak som att ta med sig batterier och tyckte att jag var löjlig.

"Jaja! sa jag. Better safe, then sorry...

Under tentamen kommer tentavakten fram till mig.

"Du... Tjejen två rader framför undrar om du har batterier för hennes miniräknare dog".

Tror ni inte då att det är så att en utav mina kompisars miniräknare totalt stendött.

Vem tror ni skrattade nu? Jag eller hon? ;)

image description


Kommentarer
Lulle

HAHAHAHA

2012-06-07 @ 12:25:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0