Gina Tricot - Smink



Vad tror ni? Jag hoppas att dem kommer att ha bättre kvallitet än H&M´s smink.

Jag köper aldrig smink från H&M för att jag inte tycker att kvallitén är bra. Deras läppglans är tex alldeles för rinniga. Jag gillar dryga läppglans som sitter och inte läppglans där man måste applicera vad 10 minut för att ha någon glans ;)

Det enda som är bra med H&M´s smink är att det är billigt, vilket är bra för de personer som inte vill lägga så mycket pengar på smink, så man får ju det man betalar för.

Men det behöver inte alltid vara att billigt smink är dåligt smink.

Kiko - Milano är ett italiensk sminkmärke som bara finns att köpa i Italien, Spanien, Portugal, England, Frankrike och Tyskland.


När jag var i Rom nu senast köpte jag ett nagellack för 15 kronor, ett läppstift för 25 kronor och en jättefin ögonskugga fö 30 kronor. Extremt bra kvallité och hållbarhet, kvallitén i jämförelse med de dyra märkena.
( Dem har egna butiker och varje gång som jag var inne i en sådan affär var det jobbigt fullt med folk)

Jag hoppas att dem expanderar till Sverige!! :) Kiko milano är ett bevis på att billigt kan vara topp kvallité. :)



Kommentarer
Sofia

jag har för mig att dom har KIKO nagellack i gallerian? :)

2012-03-10 @ 17:35:23
URL: http://sofiastroomer.blogg.se/
Elena

Jag fullkomligt ÄLSKAR deras nagellack & solpuder! Finns inget bättre! ;)

2012-04-07 @ 17:31:06
URL: http://elenandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0