Att längta framåt..

Tiden går och går och om det var fysiskt möjligt så hade jag spolat fram tiden till torsdag eftermiddag efter statistik 2 tentan och sedan fryst tiden, eller i alla fall saktat ner tiden fram till bröllopet så att jag hinner njuta av varje sekunds planering.

Sedan skulle jag även vilja sakta ner tiden under smekmånaden och även under hela sommaren då jag ska umgås med min familj och vänner och bara njuta av sommarlovet! Såååå skönt!

Men faktum kvarstår att imorgon och i övermorgon kommer jag att sitta med tentaångest och plugga och läsa och hela tiden ha ångest för saker som jag inte kan. (ju mer man lär sig ju mer förstår man att man inte kan).

Men nu ska jag sova! Upp tidigt imorgon och träffa "trion" för plugg! :D

 



Kommentarer
Anonym

Dagens rättstavningstips;



framåt stavas med ett m.

2012-05-29 @ 08:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0