Läsarfrågor

hej, du som är så bra på det där med skönhet och hyn och sånt! Det är så att jag är väldigt noga med min hy och använder lite olika krämer och sånt. Förut använde jag demons and angels serien men dom ska ju sluta säljas i Sverige så nu är jag på jakt efter en ny serie som funkar lika bra som demons and angels. Så jag provade granier nordic essantials day cream och efter att jag började använda den så har min hy blivit HEMSK! Det har liksom blivit fläckar i mitt ansikte som är torra och irriterade och flagnar och kliar! Jag vet inte vad jag ska göra! Jag har slutat sminka mig med foundation och puder som jag normalt sminkar mig med och nästan gått osminkad. Finns det någon kräm som hjälper mot det? Idomin? snälla, hjälp mig! Kram!





Svar: Hej! Tack för förtroendet :) Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig hört talas om märket "demons and angels". Oj låter inte alls bra. Den verkar inte alls passa din hy. Du bör använda en hudkräm som är för känslig hy och smöja in ofta för att återfukta den. Jag själv använder alltid en trogen favorit "olays beauty fluid". Jag älskar den! Men man måste nog själv känna efter vilken som passar sin egen hy bäst. Att man flagnar beror ofta på att man har torr hy. Försök även att undvika solen ett tag tills det har blivit bättre :) Lycka till! Kram!












Vilket land är du ifrån?





Svar: Sverige, fast jag har utländsk påbrå.  Min mamma är född i Portugal och min pappa i Egypten. Själv är jag född och uppvuxen här :) Kram!









Får jag lägga upp detta tips på min blogg? Om jag länkar till dig? 
Riktigt bra tips! :)





Svar: Tack! :) Självklart får du det! Gullig du är som frågar. Så länge ni länkar till mig får ni gärna dela med er av mina tips på era bloggar :) Kram!






Heej och tack för en grym blogg! jag tänkte fråga dig angående tandblekningen "beconfident" Hur många ggr måste man använda den för att få resultat som verkligen syns och man är nöjd med? jag har använt det två ggr hittills och märker endast lite skillnad just nu.. sen en fråga angående användningen.. man kokar upp 80grader vatten doppar dom dit och lägger gel i skenan och sen stoppar upp den i munnen? skulle du kunna göra ett inlägg om detta så kan jag kika in sen :) kram



Svar: Tack själv! :) Det är nog olika från individ till individ. Ofta tror man inte att det blir någon skillnad även fast det blir det. Ta gärna kort före och efter för att jämföra! Jag märkte det från första gången :) Ja exakt! Det räcker att du doppar dem i vatten en gång, det är för att skenan ska forma sig efter dina tänder. Lycka till! Kram! :)











Fin topp!
går den att få tag på samt vad kostar den? :)



Svar: Tack! Jag köpte den på Zara :)







Kommentarer
Anonym

till den första frågan.

Testa märket Sensai eller Kanebo, dom är jättebra iallafall på mig :) Finns att köpa på Åhlens tror jag eller hudvårdssalonger.

2012-05-14 @ 18:57:41
jossan

hej laila :) Har läst din blogg jätte länge men aldrig kommenterat. Tkr dina tips är jätte bra och roliga att läsa men vad har hänt med outfit bilder? :( Du inspirerar och vill gärna se mer av det! Ha det så bra! tack

2012-05-15 @ 08:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0