Telefon-försäljarens-jobb /är/att/göra/folk/glada




Nu sitter jag på jobbet och jobbar, jag vet inte om jag får avslöja vad jag ringer på för projekt ( vill ju inte få sparken av min framtida man) , men hur som helst så pratar jag mest med gamla gubbar.

Får ångest när jag pratar med dem. Tänk att jag med kommer att bli 80-90 år?!?

Det roligaste är ju när dom säger: vi ska inte ha någonting".

Och så säger jag " Men det är ingen fara Tor, du tycker ju om att få hem tidningen och bläddra lite i den. "Joo" svarar dom då. 

skrattar vi och så blir alla glada och så köper dom! Toppen!


Kommentarer
Anonym

kan du inte ge lite tips som tel försäljare? :D kan behöva lite tips!

2010-01-31 @ 21:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0