Skönhetsprodukter när du flyger

Ska du flyga snart så är det bra att även ha en del skönhetsprodukter på planet. Flygning torkar ut hyn eftersom att luften är så torr. Med följande skönhetsprodukter ser du ut som innan du flög.

 

Fuktsprej

 

Flygning torkar ut huden, just därför är det viktigt att ge den fukt. Därför är det bra att ha med sig en fuktgivande spray för att återfukta mitt ansikte och skydda den mot den dåliga flygplanslukten. Ta dock en liten flaska så att du får med dig den genom säkerhetskontrollen. 

 

 

Ögonkräm

 

Många undviker att dricka mycket under flygning för att slippa gå på toaletten. Detta tillsammans med den dåliga luften i flygplanet gör så att huden runt ögonen blir känslig. Ta därför en liten klick kräm runt ögat för att undvika linjer. 

 
 

Tonade fuktkräm

 

Att flyga är inte bra för huden och speciellt med med smink på, dock så är det inget som de flesta bryr sig om. För att vara snäll mot din hud är det bra att ersätta din foundation med en tonad fuktkräm istället. 

 

 

Våtservetter

 

Våtservetter är ett måste under en flygning. De är super att använda för att torka rent på pekskärmen framför dig om det är en toutch screen, även bra att torka händerna med innan du ska äta eller om du behöver fixa till sminket. 

 



Kommentarer
Emilia

Jag vill bara säga en sakn som jag vill säga till dig och som jag velat säga länge. Du är så otroligt fin! Jag fattar inte hur man kan vara så perfekt fin som du är! Allt med dig är snyggt. Så, nu har jag det sagt ^^

Svar: Tack vad otroligt gullig du är Emilia :) Jag besökte din blogg precis och jag tycker att du är minst lika fin :):)
Laila Aziz

2012-07-24 @ 18:33:22
URL: http://ehrencronas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0