Skönhetstips - Gör ditt eget nagellack!

Tänk er att ni har en perfekt outfit med matchande läppglans, men inget nagellack som matchar din outfit.

Kom då ihåg det här receptet. Jag ska förklara för Er hur man enkelt gör ett eget nagellack.

 

Ingredienser:

  1. Genomskillnigt nagellack
  2. Finmalen ögonskugga
  3. Papper

Så här gör du:


Det är superenkelt att göra nagellack själv. Gör en tratt av en bit papper som passar till nagellacks flaskan. Ta fram en fin ögonskugga som passar din outfit. hacka ögonskuggan med en kniv om det behövs. Häll i ögonskuggan i nagellacks flaskan med hjälp av pappret. Skaka så att allting blandar sig riktigt och så har du ett perfekt och nytt nagellack!

 



Kommentarer
aa

Jag provade på detta med en gammal ögonskugga som jag inte längre använde och fick en ny nagellack som jag totalt ÄLSKAR! Tack för tipset!

2012-07-15 @ 00:41:24
emilia

Jättebratips:)

2012-07-19 @ 21:13:41
URL: http://emiliajonsson.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0