Brunt vs. blont

Nu

Vs.
Innan
Någon som såg när Anna Anka sa på tv: Blonda ser mer frächa ut, brunt hår ser smutsigt ut!
Det har ju blivit mångas diskussions ämne under jul, och man har läst om det i tidningarna.

Haha, skitroligt sagt ju!!

Jag vet själv hur roligt det är att provisera, innan när bloggen var större kunde jag skriva att man kunde banta för att bli snyggare.

Och det var absolut inte för att jag hatade tjocka eller för att jag verkligen tyckte att alla skulle banta. Jag tycker att man ska vara nöjd med sig själv oavsett kilo, det viktigaste är att man själv är nöjd, inte vad andra tycker.

Men just att skriva ut ordet banta på bloggen och att se hur sura andra blev gjorde att jag och mina vänner satt hemma och skrattade åt alla som tog allt jag skrev ordagrant.

Min blogg växte enormt och folk började skriva om mig på sina bloggar, både positivt och negativt.

Precis likadan är Anna Anka. Hon vill att folk ska prata om henne, hon kanske själv tycker att blont hår är snyggare än brunt, precis som att du som läser kanske tycker att svart hår är snyggast?

Hur som helst så tycker folk olika och det är det som gör att varje människa är unik. men just det att hon säger att brunt hår ser smutsigt ut är ju det som är det roliga, och det underhållande.
Man kan säga vad man vill om henne, men hon är smart. Ibland är man smart som spelar dum och korkad.

Hur som helst så med detta inlägg tänkte jag bara avsluta med att skriva att jag saknar mitt blonda hår, kanske inte just det jätteblonda som jag hade, men blont hår is the shit! På mig iallafall, så år 2010 när bebisen är född så kan ni räkna med en blond tjej som bloggar igen :)


Kommentarer
Freja

hur gick du från jätteblond till den dära mjölkchoklad bruna färgen? :) den var jätte fin !

2009-12-27 @ 14:20:26
URL: http://ferdia.devote.se
elin

du passar både i brunt och ljust:)

2009-12-27 @ 14:34:15
URL: http://elinviola.blogg.se/
Imanbooooi

du passar både i brunt och ljust , dina ögon är livsfarliga! Mycket fina :)



<3

2009-12-29 @ 02:44:15
URL: http://imajjten.blogg.se/
amanda

Jo, det var säkert jättekul för de flesta. Men för t.ex mig som till en början tog detdär ordagrannt var det inte lika kul! Efter ett tag förstod jag ju att du provoserade, och som tur var hade det inte gått för långt tillbaka då. Skönt att höra att det verkligen var provoserat iaf...

2009-12-29 @ 09:50:36
Rebecca

första bilden var grymt snygg! Du är riktigt vacker!

2010-01-05 @ 15:44:55
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Enna

Har du solat eller har du brunkräm?!

2010-01-07 @ 01:23:41
Anonym

dina ögonbryn är mörka, ljusbrun skulle passa mer ;)

2010-01-08 @ 22:46:36
Anonym

GUUD så vacker kvinna!

2010-02-11 @ 21:37:30
URL: http://dirtysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0