Dumma Iphone och Tävligen är avslutad!

Har varit i Uppsala och firat jul så har därför inte kunnat blogga!

Blir irriterad för det går inte att blogga från iphone.

Det går att gå in på internet och komma in på bloggen men inte att ladda upp bilder, och hur kul är det att skriva: Här sitter vi och firar jul, utan någon bild. Trååkigt!! Någon som bloggar från iphone som vet hur man gör för att ladda upp bilder säg gärna till :)

Tävlingen är avslutad iallafall och båda Tony och Jennie hade två rätt var, ingen hade alla rätt.

Det är svårt att utse en vinnare eftersom att det blev lika, men eftersom att jag tycker att vi tjejer ska hålla ihop så vinner Jennie, och för att hon var före Tony med att svara! Hurra! skicka din adress till min mail :) Och skicka det snabbt för jag åker till Egypten på måndag :P

Rätt svar är:

1: tryck ner korken i flaskan.

2: Språket

3: Huset med lejonen eftersom att lejonen är döda.


Kommentarer
Maria Karlsson

hej! kan du inte förklara fråga två?

jag fattar inte. :(

2009-12-26 @ 23:29:36
Zanna

Fast Tony hade väl alla rätt?? Att slå sönder flaskan är väl bara en annan väg för att komma fram till samma svar? Alla tänker inte som du ;)

2009-12-27 @ 13:00:11
Jennie

Jasså, Jag vann? Jag brukar aldrig vinna, så det är kul :)Hihi!!

2009-12-27 @ 17:55:40
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Emelie

Om du använder dig av blogg.se vilket jag förmodar att du gör så går det inte att få in bilder i bloggen på ngt annat sätt än att skicka "blogginlägget" via MMS. Alltso välj den bild du vill ha och ta som "skicka mms" därefter skriver du BLOGG mellanrum och sedan den text du vill ha. Detta skickar du sedan till 71370 å då publiceras det i din blogg! För att kunna blogga som "vanligt" från Iphonen/ alla telefoner så måste du isf använda dig av wordpress , blogspot (vet inte vilka mer som går). Blogg.se har tyvärr inte den funktionen ännu. Hoppas du förstår : )

2010-02-08 @ 21:58:17
URL: http://differentthoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0