F/S

Photoshop :)

Tack! :) Hos frisören :)

Sant, men om man slår sönder flaskan så är det ju ingen flaska längre, och frågan var ju hur man får ut kulan ur flaskan :)

Ja. Det finns ju tre ord i "Det svenska språket". Språket är det tredje ordet :)

I olika sminkaffärer, vet dock inte vilka men vet att det finns att köpa i butik i Sverige.

Själv köpte jag det från deras hemsida. Kostar 25 dollar där vilket motsvarar ungefär 179 kronor just nu. Lycka till!

Jag har pengar själv, skulle aldrig falla mig in i att vara ihop med någon bara för pengars skull eftersom att jag inte är i behov av mer pengar än jag själv har.
Mitt bankkonto fylls på varje dag, senaste veckan ökade den med 100 000 kronor och de pengarna kom inte från Niclas.
nej, jag är absolut inte ihop med Niclas för pengar utan för att jag älskar honom, annars skulle jag väl aldrig skaffa barn med honom.



Kommentarer
Rebecca

Hej :D Kommer du ihåg mig? hehe...Det var ett tag sen jag kollade in på din blogg nu men den är fortfarande lika bra!:D Grattis till bebisen! :D :D

2009-12-27 @ 22:17:22
URL: http://jmedj.blogg.se/
Jennie

Fasen vad irriterad då man läser din blogg och så ser man en jävligt feg person som är "anonym" och skriver en sådan dum sak som om du skulle vara tillsammans med Niclas pga pengar. Frst och främst är det så fegt att vara anonym, snälla stå för vad du säger. Och det är inriktat till dig som skrev det. Och ett bra svar an dig Laila.

2009-12-27 @ 22:47:42
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Anonym

hur kunde det öka med 100 000? :o :o är det för ditt jobb?

2009-12-27 @ 23:50:44
Anonym

Du jobbar och får säkert mer betalt än dem andra anställda eftersom det är din pojkvän som är ägare.

2009-12-30 @ 21:20:39
Evelina

Dumma människa som skriver en sån kommentar. Avundsjuka! Men jag undrar hur du kan tjäna så mycket pengar på så kort tid? Som telefonförsäljare är det va? Vad är det ni säljer? Hoppas ni har kul på er semester!

2009-12-31 @ 00:05:58
URL: http://cuteewe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0