Helgen har bara börjat

Här sitter jag, har precis kommit hem från Citysäljs julavslutning, ni vet en sån julfest där alla är fulla och glada och jag är nykter och glad :P Webcamen är inte den bästa, har förlite ljus i lägenheten...

Sen när jag väl fixar ljus, då blir bilden ändå suddig. Men jag är fortfarande glad!!

Här sitter jag,  och väntar på att min kära pojkvän ska komma hem.

Jag vet att det inte är någon ide att gå och lägga mig för när han kommer hem klockan 3.. kanske 4.. 5 om jag har otur, så väcker han mig genom att skrika:

BABEEEEEEE jag är hemma ska vi mysa!!!???!!! och så springer han fram och pussar mig, och jag vänder mig mutrandes om i sängen och drar fram ett: låt mig vara...  och somnar sedan om!


Kommentarer
lillblondin

Jag ligger också och väntar på att in pojkvän ska komma hem,. dock runt 2 - 3 tiden istället för 3 - 5 ;D

2009-12-19 @ 00:50:16
URL: http://againstallodds.blogg.se/
silvija

du är väldigt förändrad i ansiktet, och det är pga graviditeten, men du e fortfarande lika vacker! Jag tror faktiskt att du kommer få en flicka.. :)

lycka till med allt i livet :)



kram

2009-12-19 @ 03:40:47
Sara

Hehe, vet hur det är när man själv inte har druckit i heller - då blir det värre med tanke på att dom stinker sprit och blir allmänt jobbiga ;)

2009-12-22 @ 21:46:49
URL: http://akeeper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0