Idol 2009

Inte för att jag bryr mig sådär extremt mycket, men tillräckligt för att blogga om det.

Jag ville se Tove och Erik i finalen, inte Calle. Gud vad elak jag är. Men jag tycker att Calle ser lite ut som en fyllegubbe som sjunger. Hans röst är bra men ja.. han ser lite full ut, sådär som att han precis druckit några glas whiskey och så ser han ut som en 45 åring.

Men jag unnar honom det, han har tydligen haft en svår barndom med mobbing osv så. Ja... Grattis Calle och Erik!

Sedan måste jag säga att jag fick en chock när jag såg Westlige på scenen! Jag bara åååååh WESTLIFE!

Tankarna åkte tillbaka tills när jag var i Stockholm 2006 och vi bodde på samma hotell som dom och festade med dom. Har kort från det när vi dricker champagne, men tyvärr är dom borta nu. Jag har ju bytt dator ungefär fyra gånger sedan dess så de finns inte kvar i den här datorn jag har nu, men de finns någonstans, vet dock inte var =/

Hur som helst så är dom sjukt gulliga och söta och snälla!!


Kommentarer
matildac

fin blogg,haft en bra dag :D?

2009-12-05 @ 00:43:39
URL: http://matildac.blogg.se/
Emma

Jag håller med dig! Tove & Erik i finalen hade varit grymt. Calle är duktig och har en bra röst att lyssna på, MEN han är ingen idol och han ser inte ut som en heller.

Westlife var en av kvällens idol-avsnitts hjödpunkter! :) Lyllo dig som festat med dom.



KRAM!

2009-12-05 @ 00:56:15
M

Jag är nöjd så länge Tove inte vinner! XD Iofs så är det en dödsstöt för karriären om man vinner Idol :P Kolla bara på Darin....! Han kom tvåa. Så jag vill att Erik ska komma tvåa. Tove får ju en chans att lyckas utan idol nu med ju :) Så då kan väl Calle få vinna? XD

Anonym

haha jag va där, vann biljetterna ;D jag ba: OOOOOOOOOH :O WEEEEESTLIFE:D:D:D

2009-12-05 @ 14:25:01
emelie

håller med!! :)

2009-12-05 @ 17:00:41
URL: http://emelieat.blogg.se/
anna

Jag ville också att Tove och Erik skulle till finalen.

Allt bra?:)

2009-12-05 @ 17:59:16
URL: http://nyylander.blogg.se/
Carin

jag blev sjukt chockad när jag fick reda på att Tove åkte ut, tycker som du att Tove och Erik bord vara kvar i finalen :P men Tove kommer säkert göra något eget.. hoppas =)



Jag fick rysningar när Westlife kom in, och de var så himla kul när Erik fick en hälsning av Kiss =)



Ha en toppen lördagkväll

2009-12-05 @ 19:07:55
URL: http://thaalins.blogg.se/
Sofie

Håller med om att jag ville se Erik och Tove i finalen...men men hoppas Erik vinner iafall :)

Du är inte elak som tänker så de är nog många som tänker att Erik och Tove skulle vara i finalen...jag trodde verkligen att Tove skulle gå vidare till finalen...

2009-12-06 @ 21:10:13
URL: http://soffiiiskriver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0