Lördaaaaaaaag!

Igår var jag och Marie i fina Göteborg och hälsade på Elvira Hjelm.

Vi körde sms roulette i brist av att ha saker att göra..

(väntade på att Niclas och Peter Rosberg skulle festa klar på Jonas och Jens födelsedagsfest)

Hur som helst så undrar ni säkert varför jag har en bild på Carolina Gynnings nya bok.

Lånade den av Elvis (Elvira), jag läser aldrig böcker, förutom skolböcker då, men hennes förra bok har jag läst (när den kom ut) , jag har läst tre sidor på boken snabba cash och det var nog allt inom detta året.

Och en sak till!! Detta är stort!! Jag har bestämt mig för att byta linje på Högskolan!!

De poäng jag har från civilekonomlinjen hjälper till för det är (nästan, nästan) inom samma område men inte riktigt ändå :p

Vad det är för linje säger jag senare!

Nu ska jag och Niclas åka till Göteborg och julklappshandla och sedan gå på Jul på Liseberg.

Fan att jag inte kan mobilblogga men ska se om jag kan få det rätt idag?? Ska verkligen anstränga mig att få det att funka!!


Trevlig Lördagsmorgon än så länge... (Ja klockan 12 är tidig morgon på en lördag ) :P



Kommentarer
Elin

Hoppas du blir nöjd med linjebytet =)

2009-12-12 @ 21:26:35
URL: http://fluffmonster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0