Me and you

Jo absolut, men jag är ingen expert :P


hmm.. Hans favoritparfym kanske? Kan ge 100 förslag beror ju på vad du vill ha för prisklass? :)


Ja.. Men sparkade henne för hon slarvade ibland med småsaker som byggdes upp till en stor irritation så tillslut så sparkade jag henne för allt hon gjort tillsammans. :)


Jaaaa... Arabiska har jag lärt mig från pappa. Portugisiska från mamma, spanska från skolan men spanska och portugisiska kan jämföras med svenska och norska så kan man det ena språket är det lätt att prata och förstå det andra så därför hade jag lätt för att lära mig spanska i skolan. Fick 100% rätt på nationella provet i spanska ;)


Jag kan skriva mina åsikter i ett inlägg imorgon om det! :)


I början mådde jag skitilla, det gör jag fortfarande men jag har vant mig :p Tackar som frågar!


Jag är i vecka 14 just nu, men om ett dygn är jag i vecka 15. Så byter vecka varje Torsdag.
Vilken vecka är du i? :)


Tack så jättemycket för ditt svar där på inlägget!


Nej 900 är ju ingenting för att vara snygg, vet fortfarande inte om jag vågar använda det. Har ganska långa ögonfransar av mig själv är rädd att förstöra dom. Men nu vet jag iallafall att det sägs fungera ;)


Det enda jag vill är att barnet ska vara friskt. Niclas vill att det ska bli en kille för då kan dom busa, men jag känner på mig att det blir en tjej. Men man vet aldrig, jag blir glad för vilket som! :)


LOVE! / Laila


Kommentarer
Jennie

Är du med barn =) det är jag också ;);) va länge sedan jag läste din blogg.men har börjat igen =) Kramis

2009-12-09 @ 12:13:42
URL: http://jennie88.blogg.se/
Sofie

Grattis till graviditeten :D Lyckliga du! :) Hoppas det går bra med allting :)

2009-12-09 @ 16:41:03
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
bella

hur långt hår har du utan löshår då:)?

2009-12-11 @ 12:46:22
URL: http://bellahs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0