Sovit noll timmar... eller typ två

Jag har varit efterblivet seg med att blogga dom senaste dygnen

 

Men vi har förhandsvisning på vår lägenhet idag så dom senaste dagarna har jag bara packat in allt som jag inte kommer att använda fram till mars i kartonger och så har vi steigat hela lägenheten. Har inte ens hunnit laga hemmalagad mat, bara köpt ute.. buhuu!

 

Jag kom till jobbet för en timma sedan, och mitt mål var att tjäna 1000:- vilket jag redan uppnått, så tänkte gå hem och lägga mig, men har ju ingen säng längre för den är steigad!

 

Jag kommer dö av sömnbrist.. :(



Kommentarer
Marie

va betyder steigad? :)

2009-12-22 @ 17:59:55
E

vad är steigad?

2009-12-22 @ 18:44:56
Elina

Måste bara fråga vad du jobbar med?



God jul

2009-12-22 @ 18:46:57
URL: http://efridell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0