Syskonsöndag

Oj oj oj.. Idag har varit en låång dag.


Började med att shoppa, slutade med bio.

Jag och mina småbrorsor ( Den ena är 12 och den andra är 15 år) har haft en heldag idag...

Vi har shoppat, ätit på Mc Donalds och gått på bio. Köpt en jättestor påse godis (70 % av godiset är dock kvar)

Bion var faktiskt riktigt bra, kan vara för att jag är gravid men jag fick tårar i ögonen flera gånger under den.

Tyckte verkligen att den var hemsk emellanåt. Sedan har jag hört att man blir mycket känsligare när man är gravid så jag antar att det bara är jag som är så knäpp!

Idag ska jag faktiskt försöka att lägga mig tidigt så att jag kan jobba tidigt imorgon så att jag kan sluta tidigare också.

himla skönt att bestämma sina arbetstider själv, bara för att jag har världens bästa pojkvän.

Hoppas att ni haft en bra söndag och tänk på att imorgon är en ny vecka med nya tag, ingenting är omöjligt bara du kan begränsa dig själv! Puss från lilla mig!



Kommentarer
elin

det sista gav mig hopp om att det blir en bra ny vecka:) tack!

2009-12-07 @ 09:21:47
URL: http://elinviola.blogg.se/
Elina

haha ne du är inte den enda som grät under filmen, har också sett den och höll på att börja gråta flera gånger :)

2009-12-07 @ 13:30:57
URL: http://efridell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0