Vilken utbildning pratar jag om?

Klockan är snart elva den här söndagsmorgonen!

Jag skickade precis in min ansökan till högskolan om att jag vill byta kurs, skrev dock inte ordagrant att jag vill byta linje, men iallafall så borde dom fatta vinken när jag ansökte om ett program, båda har iof lite med ekonomi att göra så det är ju inte helt ifrån varandra.

Såg att man måste ha skyhöga betyg för att komma in på den "nya" utbildningen.. men det ska väl gå??

Och så såg jag att sista anmälningsdag var den 10 oktober, men dom kan väl göra ett undantag för mig? haha!

Får se hur det går :)



Kommentarer
Sofie

Vi håller tummarna :) Vad har du annars gjort i helgen? :) Kram

2009-12-13 @ 10:59:00
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0