gamla låtar jag gillade för länge sedan....


När jag var 9 år var jag såååå kär i honom, vi skulle gifta oss!




Lyssnade alltid på den här låten när jag var arg när jag var liten.


Hur gammal var jag, 14 kanske?



Lyssnade sönder den ett tag...



Den här lyssnade jag också sönder. haha


Den här med..


Love Håkan <3


Lyssnade på den här massor sommaren då jag var 17 <3


När jag var 18 var den här låten ett måste på krogen! Då blev jag alltid på topp!

Gillar dom fortfarande men lyssnar inte på dom så ofta..


Kommentarer
Anja

Åh, vad gamla låtar! Nostalgi.

2009-11-26 @ 07:32:06
URL: http://originalet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0