Trött, trött, trött!

Det värsta med att vara gravid måste ändå vara hur trött man är konstant!!

Jag vaknar på morgonen som vanligt oftast runt 8-9 på en vardag beroende hur jag jobbar.

Runt klockan 2 måste jag lägga mig och sova i minst en timma för att orka med resten av dagen.

Dagar så jag inte kan sova på eftermiddagen blir jag grinir, sur, bitchig och hängig.

Och även när man precis har vaknat känner man sig trött. Man är trött hela tiden!

Igår vaknade jag klockan 8 på morgonen. Lägg märke till att jag la mig klockan 10 kvällen innan.

Jag åt frukost och kollade på ett tv program sammtidigt. Efter en timma alltså klockan 9 var jag tvungen att gå och lägga mig igen, vaknade igen klockan 12!

Typiskt!




Cameron Diaz ser också trött ut.. :)



Kommentarer
ToweJonteBLOGG

jag älskar din blogg :)

2010-04-06 @ 00:58:43
URL: http://towejonte.blogg.se/
Chayenne

Japp, Tröttheten är värst! Dock har det varit värre tom vecka 14 hos mig! Då var jag hela dagen och nätter trött.

Just nu är det sömn problem som är värst. Jag kan inte sova på nätterna för bebisen sparkar eller jag har problem med foglossningen! Så då är jag piggelin på nätterna och trött som f*n på dagarna alltså! :P

2010-10-18 @ 21:46:20
URL: http://hellsbelle.blogg.se/
Chayenne

Japp, Tröttheten är värst! Dock har det varit värre tom vecka 14 hos mig! Då var jag hela dagen och nätter trött.

Just nu är det sömn problem som är värst. Jag kan inte sova på nätterna för bebisen sparkar eller jag har problem med foglossningen! Så då är jag piggelin på nätterna och trött som f*n på dagarna alltså! :P

2010-10-18 @ 21:46:25
URL: http://hellsbelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0