Min bakrund



Nawh tack! :)

Absolut! Min pappa kom till Sverige när han var 19 år, han flyttade med sin kompis som hade träffat en tjej här som han gifte sig med. Dom är fortfarande gifta än idag.

Egypten

han pluggade till läkare, och så träffade han min mamma som pluggade till barnmoska på studenthemmet och då blev dom ihop och fick 4 barn. Min mamma är portugis och flyttade till Sverige när hon var 2 år för att morfar fick ett bra jobb här med att bygga båtar.

Portugal

Det är min bakrund! Var det det svaret du ville ha? haha :)

 



Kommentarer
Amanda

Intressant, lite smått häftigt

2010-02-01 @ 20:43:06
URL: http://mandizi.blogg.se/
saandraa

tack=)

detsamma fina bilder =) hur äre då?

2010-02-03 @ 22:06:37
URL: http://apsatss.blogg.se/
M

Hmmm. En liten korrigering. Din far var 29 år när han kom till Sv.

2010-02-24 @ 09:46:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0