Sagan om min blåa jacka



Igår när jag och mamma var i stan så tog hon med sig en jacka till mig.

 

(Inga av mina vinterjackor går att stänga runt magen, så bebis fryser lite)

 

Eftersom att jag inte hittat eller haft tid att leta efter någon ny vinterjacka i storlek XXXXXXXL så fick jag låna den här av mamma, en jacka som hon själv hade när hon var gravid för ca 20 år sedan.

 

Niclas är inte alls nöjd, han rättare sagt skäms av att gå brevid mig i den jackan. "snälla kan du inte byta, vi ska inte gå så långt"

 

Men jag har stark vilja själv. Här ska ingen smal kille som går i sin varma canada goose säga åt mig att bära en halv jacka?!? . "Nej Niclas, jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är så här tjock, och varken bebis eller jag vill frysa i snöstormen". Punkt.



Kommentarer
Sandra

Haha, måste säga att du är för söt. Bra av dig att stå på dig med jackan, huvudsaken är att ni två inte fryser. Hoppas du har det bra, gillar din blogg! :)

Kramar

2010-01-29 @ 15:49:31
Saddi♥

Heej Laila♥



Hoppas att du minns mig ;)



Kul att du ska få barn :D

Söt du är förresten!

Hur mår du nu?



Kraaaammmm♥

2010-01-29 @ 16:42:27
URL: http://saddis.blogg.se/
M

Den jackan är inte världens vackraste, där håller jag med Niclas. Men den är världens varmaste och den har värmt fyra bebisar tidigare. Och nu ytterligare en liten gulle plutt!!!

2010-02-24 @ 09:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0