Frukost!



Gick upp halv 8 idag, (Frivilligt!!!)

Känner att jag har riktigt mycket att göra idag så måste ta vara på dagen. Dock känns det som att det är natt ute när det är becksvart klockan 8 på morgonen?!?

Först ska jag in och göra löneutbetalning. Sedan ska jag direkt sätta mig och plugga så mycket som jag orkar resten utav dagen. Det gäller att kämpa de här sista dagarna innan jullovet så att man kan gå på jullov med gott samvete:)

Julklappstips kommer upp lite senare, håll utkik :)



Kommentarer
Mami

Måste bara fråga, hur hinner du plugga så mycket med tanke på din son? Jag kan bara plugga när min dotter sover.. :( så det har blivit att man ligger efter rejält nu....

2011-12-18 @ 11:06:38
Laila

Han går på dagis på vardagarna ( jag ser skolan som mitt jobb just nu). Och på kvällarna pluggar jag när han har somnat. Idag var han med Niclas och lekte :)



Lycka till med dina studier!

2011-12-18 @ 21:34:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0