Julgran

Snart ska jag och min lilla bebis (som för övrigt blir 1,5 år imorgon) sätta upp julgranen.

Vi har en vit gran. Niclas gillar när det är stilrent. "Vit gran med röda kulor, endast", säger han. Jag däremot gillar när det är allt på granen, ungefär som granen här nedanför. Speciellt med många ljus! Jag tycker att det ser så vackert ut!!

Tyvärr har jag inte hunnit köpa några ljus, så om det är något företag som har julgransljus att skicka till mig så tackar jag och tar emot! ;)  Annars får jag väl göra det i sinom tid. :)



Kommentarer
tindra

ja håller med dej =)

2011-12-14 @ 22:43:50
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Marie s

Så ska en gran se ut :) synd bara att jag inte får in en så stor i min lägenhet. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! /Marie

2011-12-16 @ 19:18:12
URL: http://septembermarie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0