Inspelningen klar

Inspelningen är redan klar! Jag hade tur att den var på gärdet eftersom att vi skulle börja med smink och att bygga upp scenerna/ kulisserna kl 7 på morgonen. Allting var 2 min från min dörr. Perfekt! Jag förstod nog inte hur "stort" det var att få båda huvudrollerna föränn jag kom dit och såg alla statister, hur många personer som ligger bakom en sådan porduktion osv. Sjukt många!! Jag har ju aldrig gjort en casting innan så trodde aldrig att jag skulle få rollerna. Men men, ibland har man tur! Nu sitter jag i taxin på väg till Arlanda. Ska ta flyget hem till Borås igen. Gud så varmt det är i Sthlm. Älskar Stockholm!


Kommentarer
Sofia

Berätta vad det var för inspelning för oss nyfikna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-10 @ 16:00:20
Angelica

Nyfiken ju !!!! ;)

2011-06-10 @ 17:27:09
URL: http://angelicaz.se
Åsa

Fasen vad spännande! :D

2011-06-10 @ 21:43:27
Sahar

Hej =) Nyfiken man blev, vad är det för inspelning?

2011-06-15 @ 18:18:15
URL: http://saharaskar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0