Liseberg igår



Igår vad jag och Niclas tillsammans med ett annat par från Sthlm på Liseberg.

något sätt tycker jag att Höjdskräcken är läskigare än atmosfear, men atmosfear var ju också grym, eller den var hög. Den borde byta namn med höjdskräcken kanske ;)

Jag är ju attraktionsnörd och älskar alla "läskiga". Jag har alltid åkt allting och desto farligare desto roligare!

Vi spelade även 3 gånger och vann tre olika priser! Jag som aldrig brukar vinna annars, haha, inte för att jag brukar spela heller :P

En sak till, vi gick in på gasten, guuud vad lång den har blivit. Trodde aldrig att det skulle ta slut. Riktigt läskigt!!

Efter Liseberg åkte vi till en restaurang som heter Puta Madre i Göteborg. Det påminner om en bordell, inte för att jag någonsin varit på en bordell, men om man jämför med filmer så är det ganska likt, förutom att det inte finns strippor eller horor där.




Kommentarer
anna

kul med Liseberg:)

2011-06-05 @ 18:23:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
k a j s a

Antar att ni hade roligt på Liseberg!

Jag var inte där för sålängesen heller ;)

Ha en fin dag sötnos!

2011-06-06 @ 12:24:38
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/
Anonym

Haha passande namn isfall, Puta madre, Puta=Hora, Madre= Mamma

2011-06-06 @ 13:01:08
Ottilia

haha, jag tycker också höjdskräcken är läskigare än Atmosfear ;)

2011-06-16 @ 22:59:33
URL: http://egottilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0