Skölja näsan

Jag är riktigt förkyld. Jag har börjat att flagna på näsan för att jag snytit mig så mycket.

Så jag sköljde näsan med vatten. Jag brukar göra det ibland för då slipper man snora på några timmar, extra skönt innan man ska lägga sig med så man slipper vakna på natten helt täppt i näsan.

Hur som helst så rann vattnet som jag sprutade in i näsan också ut till öronen. Det har aldrig hänt mig innan. Men fan vad ont det gör.... Får försöka lägga mig på sidan inatt så att det kan rinna ut, haha :p



Kommentarer
Anonym

varför gör du bara korta inlägg ?

2011-11-21 @ 23:02:03
Laila

Det här inlägget var väl inte så kort? kram

2011-11-22 @ 09:43:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Charlotta

Korta inlägg är bra :) Fast det här tyckte jag inte att var kort, texten kanske bara är så liten så det ser ut som ett litet och kort inlägg?



Vissa bloggare skriver så långa texter att man bara kollar bilderna och sedan klickar sig vidare..

2011-11-24 @ 15:06:34
URL: http://charlotta.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0