Läsarfråga

Hej! 
Har följt din blogg ett tag, du har en massa fina tips om det mesta:) jag undrar nu vad för sorts vagn du har köpt till din son och om du varit nöjd med den? 
Då jag har ett par månader kvar att gå igenom har jag dig som förebild med att komma i form efter denna 'resa', för Gud så fin du är! Bra jobbat! Ha en bra dag! //Annika


Tack söta finaste Annika! Jag köpte faktiskt min vagn i Egypten i ett känt varuhus där. Den är verkligen superbra men tror inte att den går att få tag på här i Sverige tyvärr. Är säker på att du kommer att komma i form igen, lycka till!! Kram Laila


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0